پرسشهای متداول

  • طرح پیش فروش اسنوا چیست؟

    در این طرح محصولات لوازم خانگی اسنوا به صورت نقدی، قیمت مشخص (قطعی) و با تخفیف ویژه به فروش میرسد.

  • هدف از این طرح چیست؟

    هدف از این طرح جبران کمبود کالا در بازار و کاهش نگرانی مشتریان در زمینه تغییر قیمت محصولات لوازم خانگی میباشد.

  • آیا قیمت محصولات به صورت قطعی میباشد؟

    بله. قیمت محصولات مشخص بوده و در زمان تحویل هیچگونه وجه اضافی از مشتری دریافت نخواهد گردید.

  • مزایای این طرح برای مشتریان چیست؟

    تخفیف ویژه (باتوجه به زمان تحویل محصول)، قیمت قطعی محصولات، ارسال رایگان کالا (درب ورودی منزل)، خدمات پس از فروش (به شرط نصب توسط عوامل مجاز انتخاب سرویس حامی)، نصب رایگان، قرارداد رسمی با بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی ایرانی و مهمترین مزیت، تولید اشتغال و رونق اقتصادی با استفاده از محصولات با کیفیت اسنوا.

  • این طرح در چه تاریخی به اتمام میرسد؟

    این طرح به مدت محدود بوده و تا پایان موجودی محصولات ادامه خواهد داشت.

  • خرید از چه طریقی انجام میشود؟

    خرید محصولات به صورت آنلاین با مراجعه به سایت snowa.ir انجام میگیرد. همچنین شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر اسنوا نیز خرید خود را انجام دهید. فهرست این نمایندگیها در وبسایت اسنوا بخش نمایندگیها درج شده است.

  • زمان تحویل محصول چه تاریخی میباشد؟

    مشتری میتواند با مراجعه به وبسایت پیش فروش محصولات زمان تحویل خود را در ماههای آبان، آذر، دی، بهمن، اسفند درسال 97 و فروردین 98 انتخاب نماید.

  • آیا در زمان تحویل اطلاع رسانی صورت میگیرد؟

    بله. پس از هماهنگی تلفنی با مشتری محصول درب منزل به صورت رایگان ارسال میگردد.

  • آیا ارسال محصول درب واحد ساختمانی انجام میگیرد؟

    خیر. به دلیل محدودیت های قانونی، تحویل محصول تنها درب ساختمان انجام میگیرد و حمل آن درب واحد ساختمانی امکانپذیر نیست.

  • نصب محصول چه مدت پس از تحویل انجام میگیرد؟

    پس از تحویل محصول مشتری میتواند با تماس با واحد خدمات پس از فروش (انتخاب سرویس حامی ) با شماره 1699، آمادگی خود را جهت نصب محصول اعلام کرده و نماینده رسمی این واحد حداکثر تا 48 ساعت جهت نصب مراجه مینماید.

  • خدمات پس از فروش در چه صورت اعمال میگردد؟

    تنها در زمانی که نصب محصول توسط نماینده مجاز انتخاب سرویس حامی انجام گرفته باشد، محصول مشمول گارانتی خواهد گردید.

  • میزان تخفیف محصولات چگونه است؟

    تخفیف محاسبه شده در زمان پیش فروش محصول با توجه به زمان تحویل انتخاب شده مشخص میگردد. به این صورت هرچه ماههای تحویل دیرتر انتخاب شود، تخفیف بیشترخواهد شد. به عنوان مثال تخفیف ماه آذر بیشتر از تخفیف ماه آبان است.

  • تخفیف در چه زمانی محاسبه میشود؟

    کاربر پس از انتخاب زمان تحویل، انتخاب محصول و ثبت نام در سیستم پیش فروش، و صدور پیش فاکتور،میتواند مبلغ تخفیف را مشاهده نماید. که در زمان پرداخت این تخفیف اعمال میگردد.

  • آیا برای پیش فروش محصولات محدودیتی وجود دارد؟

    بله. در حال حاضر با یک کد ملی تنها از هر محصول یک عدد را میتوان خریداری کرد. به عنوان مثال از یک یخچال فقط یک عدد میتوان خریداری کرد.

  • آیا با تمامی بانکهای عضو سیستم بانکی شتاب میتوان خرید آنلاین انجام داد؟

    بله. تمامی کارتهای عضو سیستم شتاب میتوانند در این سیستم به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهند. بانکهای صادرات، ملت، پارسیان، اقتصاد نوین، پاسارگاد، رفاه، سامان، ملی، صنعت و معدن، توسعه، سینا، کارآفرین، کشاورزی، سپه، تجارت، مسکن، سرمایه، پست بانک، انصار، توسعه، قوامین و مهر.

  • برای پرداخت آنلاین چه مواردی مورد نیاز است؟

    برای این منظور شما نیاز به یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب خواهید داشت. این کارت دارای شماره کارت درج شده روی کارت بانکی، کد CVV2، تاریخ انقضا کارت و رمز دوم میباشد. دقت داشته باشید که برای داشتن رمز دوم باید به یکی از شعب بانک های مورد نظر جهت اخذ رمز دوم مراجه فرمایید.

  • آیا پس از پرداخت وجه فاکتور ارائه میگردد؟

    بله. پس از پرداخت به صورت آنلاین فاکتور فروش با قابلیت دانلود و چاپ ارائه میگردد. همچنین با مراجعه به بخش پیگیری سفارشات در هر زمان میتوانید از وضعیت سفارش خود آگاهی یابید.

  • آیا مالیات بر ارزش افزوده علاوه بر وجه محصول محاسبه میگردد؟

    بله. طبق قوانین مالیاتی در حال حاضر به تمامی فاکتورها به میزان 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده تعلق خواهد گرفت که در زمان مشاهده پیش فاکتور و قبل از ورود به درگاه بانک به کاربر نمایش داده خواهد شد.

  • آیا این طرح در آینده نیز اجرا میگردد؟

    در حال حاضر خیر.

  • آیا خرید از خارج از کشور نیز امکانپذیر است؟

    بله. اما پرداخت وجه توسط بانکهای ایرانی قابل انجام خواهد بود. و تحویل کالا محدود به کشور ایران است.

  • برای دریافت آگاهی بیشتر در زمینه این طرح با چه شماره ای تماس بگیریم؟

    برای آگاهی از جزئیات بیشتر شما میتوانید به بخش معرفی طرح مراجعه کرده و توضیحات بیشتر را به صورت یک فایل دانلود نمایید. همچنین شما میتوانید با تماس با شماره 1699 با کارشناسان ما به صورت 24 ساعت تماس حاصل فرمایید.

  • برای تغییر آدرس تحویل محصول پس از انجام فرآیند پیش خرید چه باید کرد؟

    برای این منظور میتوانید با شماره 1699 تماس گرفته و مورد را با کارشناسان مطرح نمایید